خانه پینگ پنگ ایرانwww.khanepingpong.com

خانه پینگ پنگ ایرانwww.khanepingpong.com

اخبار و رويدادهاي تنيس روي ميز ايران news table tennis of IRAN

 

حذف نا حق خسرو(عباس) مایلی از مربیگری هشتمین دوره مسابقات بين المللي جام فجر

 

 

 

 

متاسفانه در کمال تعجب نام خسرو مایلی از مربیان خبره و زحمتکش کشور که هفت دوره با تیمهای ایرانی در تورنمنت های بین المللی فجر قزوین قهرمانی داشته ، از لیست مربیان اعلامی فدراسیون برای حضور در هشتمین دوره حذف گردیده است .

 

 

 

 

محمود نظری 

 این اقدام با دستور رئیس حال حاضر فدراسیون و بدلیل مواضع دلسوزانه و کارشناسی اخیر ایشان وخصوصا مصاحبه اخیرش با باشگاه خبرنگاران اتخاذ گردیده است !!

 

خسرو مایلی از خادمین و پیشکسوتان صاحب نام تنیس روی میز کشور می باشد که خدماتش در ۳۰ سال اخیر بسیار مثمرثمرتر از مدعیان دروغین خدمت به این ورزش بوده است .

 

ایشان در کارنامه خود مربیگری اکبر بهمنی (عضو دایمی تیم های ملی در سال های گذشته )، محسن افشار نادری (عضو اصلی تیم ملی جوانان در ادوار مختلف) و بسیاری از بازیکنان استان های لرستان و قزوین در سطوح پایه ، کشوری و ملی را یدک کشیده و از مدرسان کلاس های مربیگری در سطح کشورنیز می باشد .

 

این مربی کاربلد هیچگاه و در هیچ دوره ای منافع شخصی خود را بر منافع پینگ پنگ ارجح ندانسته و همواره در هر شرایطی نظرات کارشناسی و انتقادی خود را با ارائه راهکار از جمله در همین مصاحبه اخیرش اعلام نموده است .

 

متاسفانه برخورد با کارشناسان و دلسوزان مستقل و غیر متملق ، این روزها نهادینه گردیده و نه تنها دستگاه های نظارتی هیچ عکس العملی نشان نداده ، بلکه از طرف دیگر بعضی از پینگ پنگی ها هم سخن نگفتن و عدم بیان واقعیت ها را به حمایت از برادران خود ترجیح می دهند .

 

اینجانب بعنوان فردی کوچک از این ورزش، همچون موارد قبلی و با تمام توان و ارتباطات رسانه ای و ورزشی از حقوق این زحمتکش مظلوم شهرستانی دفاع کرده و خواهد کرد و انتظار دارد اهالی این ورزش نیز در این راه همچون گذشته ، ثابت قدم عمل نمایند .

 

باید بصورت شفاف اعلام شود این اقدام توسط چه اشخاص و با چه جایگاهی گرفته شده است ، مدیریت تیم های ملی ، کمیته مربیان ، کمیته فنی و…. ؟؟؟؟؟؟

 

از برادر ارجمندم جناب آقای داود محمدی رئیس هیات تنیس روی میز قزوین نیز درخواست می نماید با درایت و اعتبارش در جامعه تنیس روی میز کشور ، انشاالله تا قبل از آغاز جام فجر همچون گذشته مشکلات اینچنینی را در راستای حفظ جایگاه ارزشمند مربیان و پیشکسوتان حل و فصل نمایند . انشاالله

محمود نظری

بازيكن سابق (تيم ملي، دبيركميته فني فدراسيون، مدير تيم هاي ملي وريئس هيات پينگ پنگ استان هرمزگان)و مدير سايت هرمز اسپورت


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

خانواده پینگ پنگ ׀ تاریخ: پنج شنبه 9 / 9 / 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , khanepingpong..Com , All Rights Reserved
Powered By .Com | Template By:
NazTarin.Com
استفاده از مطلب با ذكر منبع مجاز و تمام حقوق سايت مربوط به خانه پينگ پنگ ايران مي باشد